10. lokakuuta 2011

Cinderella, she seems so easy “It takes one to know one,” she smiles

Jeppisjepulis, taas päätin vähä päivitellä ku muutakaa tekemistä..tossa jo parisen tuntia kuvia värkkäilin ni laitan sieltä ny osan tänne ja osan vähä myöhemmi.
TOSIAA viime viikko meni Roosan kera tetissä Anttilassa, ja se jos mikä oli tuskaa. Ei luoja, sä oot siellä kuus tuntia ja _istuminen_ on kielletty. Ainoo millo se oli sallittua ni oli se 30min ruokatauko. Oli siinä kyllä hupiaki! Naurettii vähä niille mammoille jotka tulee kyseleen et 'mistä täältä pääsee ulos?' jaa, mistäköhän oot sisälle päässy?
Viikonloppuna kävi sit sukua vähä juhlistaa mun synttäreitä ja semmoi.  Oli ihan kiva nähä niitäki :)
 Tää päivä meni koomassa ja muutenki 'lievässä' vitutuksessa, tuli vaa sellai fiilis et nyt oikeesti kauas pois täältä. Se Lontoo ois paikka mihi haluun ja kipeesti! Oon tässä ruvennu kattelee taas kaikkia lyhyitä hiusmalleja..tahtoo lyhyet hiukset! En vaa kuitenkaa ehkä haluu leikata ku oon jo näitä jonku aikaa jaksanu kasvattaa :D oon semi ylpee siitä et nä menee olkapäitten yli. Hiusten värjäilyä ois sit syyslomalla luvassa!

 Ja sit vie painaa päälle toi koulu. Kaikki saatanan portfoliot ja muut mukavat..nähkää mun kiinnostus. Oon sitäki miettiny, että josko sitä lähtis sitte ton peruskoulun jälkee tyylii tampereelle tai johki muualle opiskelee..haluan nimittäin vähä tätä ihmisten vaihdosta. Ja Tampere on muutenki ihana kaupunki!
 Mut onneks ei oo kun tää viikko ja sit onki taas syyslomaa! :> tätä on ootettu. Ei sillä, ei mulla mitää suurempaa tekemistä oo syyslomaks..kotona as usual. Helsingissä ja Tampereella haluisin päästä käymää, mut kattoo sitä sitte.
Tää oli tässä, kiitti ja hhheeei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti