8. tammikuuta 2012

Did we chase a rabbit into wonderland?

HAH sain rohkaistua itteni tekemää tän! Hiuksista ei oo kun yks kuva jos sitäkää..voi olla et oon onnellisesti poistanu sen :--------) mutmut, tänää ja eile oli tosiaa iiiihana keli! En kuitenkaa ollu kumpanakaa päivänä ulkona...tietotekniikka on elämäni. Tarkotus oli kyllä käyä kuvailemassa, mutta se vaa nyt jotenki jäi.. 

Siinä näkyy mun pieni olematon pulisonki..kaiken hyvän lisäks siitä jää vielä puolet mun hiuksien alle.
Auki olevista hiuksista en laittanu kuvaa koska hyh. Säästän vaan teijän silmät siltä. 
Tää tarkottanee vissii sitä et mulla on ponkkarit kovassa käytössä ainaki puol vuotta. )&/")#Å=%&¤
Mä en taho huomenna kouluu..mä en vaan taho. Koskaa ei oo pakko jos ei halua eiksje? 
En oo vielä etes kattonu mitä meijän kolmas jakso sisältää kaikessa kauneudessaa. 
Ja se herääminen..joo. Mut ny farewell~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti