7. tammikuuta 2012

You're a heart attack in red hair dye

Iltoja! Tosiaa tänää käytii parturissa katsastamassa tää pehko heti aamusta yheksältä. Ah sitä herätystä..tervetuloa kouluaamut, odotan innolla. Piti siis herätä jo jossai puol kaheksan aikaa ku autonki takia pitää nykyää lähtee aikasemmi. 
No mä tästä tukasta tykkäsin iha jees ku nousin siitä parturin penkistä, mut herrajumala ku pääsin kotia..TÄÄ ON POTTA!!1ONEone oikeesti latvoista lähti kaikki mitä olin kesästä asti saanu kasvatettua ja se mamma teki vielä semmose oikee tasasen latvuston D: ei näin. 
Sain mä kuitenki pulisongin ja oon siitä ylpee. Ehkä mä selviän tästä järkytyksestä suoristusraudan, parin voimasanan ja ehkä jopa kyyneleen avulla.
 Väri ois siinä, illalla pääsee läträä, jee! 
 Jep, rakkautta ensisilmäyksellä. 
Voisin tästä siirtyä keittiöö leikkimää kotiäitiä ja tehä itelleni oikee kunnon ruokaa..yritän saaha huomenna itteni tekemää postausta tästä karvakasasta, mut nyt so long and goodbye!
ps.

2 kommenttia: